maandag 29 maart 2010

Pasen mini album

Met Pasen in aantocht heb ik met de cricut een paas mini album gemaakt.
Het boekje heb ik geheel met de cricut en design studio gemaakt.
Ik heb gebruik gemaakt van de cartridge Plantin Schoolbook, George and Basic, StoryBook en Easter 2010.
Het papier is van We R Memories uit de Hippity Hoppity collection. Voor de bescherming heb ik een chipboard achterkant gemaakt en een transparante sheet aan de voorzijde. Verder heb ik pearls en hier en daar wat raffia gebruikt.
Op sommige plaatsen lijkt het nu nog wat druk maar dat vervalt wanneer de foto's erin geplakt zijn.
Ben helemaal klaar voor Pasen dit jaar. Eieren verven wil ik van de week met de kleine meid gaan proberen.
Liefs

1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Lydia

Wat een leuk Paas boekje heb je gemaakt.
Vind het een super mooi geworden hoor.

Groetjes Marrie