woensdag 31 maart 2010

BoBunny Kerst album

Al een hele tijd heb ik dit album in de kast liggen. Eindelijk wist ik welke foto's ik w'ilde gebruiken. Kerst 2010. Het album heeft 6 chipboard pagina's en ik heb natuurlijk veeeeeel meer foto's. Tussen de bestaande pagina's heb ik zelf pagina's gevoegd, sommige transparant, de andere van papier voorzien van een randje gemaakt met een randpons.
Al zitten we in maart toch wil ik hem jullie laten zien.

Het papier dat ik heb gebruikt is van BoBunny met diverse bijpassende dessins van wat andere merken. Als embellishments heb ik lint, fibers en bloemen gebruikt met verschillende bloemharten, tags van Maya Road, Pearls, knopen, ruw touw, brads, en vilt. De randen van de transparante pagina's heb ik gestempeld met StazOn inkt. Om het boekje te beschermen heb ik aan de voorkant een transparante kaft gemaakt met daarop de titel. 
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

wouwie! die is echt heel mooi geworden lydia!
een huiselijk familie feest...heel warm!

groetjes inge