woensdag 17 februari 2010

Werk afgemaakt

Je kent het wel, je heb overal van werkjes liggen waar je aan begonnen bent maar het nog steeds niet hebt afgemaakt. Het is na het weekeinde wel stil geweest op mijn blog maar ik heb niet stil gezeten.
Een aantal filmpjes worden nu geupload, het duurt altijd even voordat ze er staan.
Ik heb een aantal lay-outs afgemaakt en foto's geplakt op de lay outs die ik al eerder gemaakt had zonder foto's. het leuke van afmaken is dat je in zeer korte tijd, 3 spreads klaar hebt.
De stapel met foto's van mijn dochter is daardoor ook best lekker geslonken. Ik laat mijn foto's afdrukken bij Pixum, ze zijn goed en voordelig en hebben leuke acties. De acties lopen meestal met 100 foto's tegelijk. Het aantal foto's op mijn pc is echt geen probleem hoor daar kom ik makkelijk aan, alleen het wegscrappen is het probleem. Ik ben nu bezig een mini album te maken met de kerstfoto's.
Als dat project is afgerond, komen de foto's van de tantes aan de beurt. Deze hoop ik vandaag binnen te krijgen. de 4 zussen van mijn schoonvader en mijn schoonvader zelf hebben ik december foto's gemaakt en mij gevraagd deze te scrappen. Dat word 5x mini met de zelfde foto's en toch verschillende, leuke uitdaging.
Verder heb ik nog een idee voor de cricut, moet alleen eerst even uitzoeken hoe ik dat kan realiseren zoals ik het in mijn hoofd heb zitten.

Er komt veel nieuws aan de komende dagen.

Liefs

Geen opmerkingen: