donderdag 18 februari 2010

Maya Mist of Glimmer Mist

Als je mij vraagt Maya of Glimmer Mist zeg ik Maya mist. Tussen de hondenencyclopedie en het kerstalbum waar ik mee bezig ben, heb ik een tag gemaakt, eerst even getempeld met sneeuwvlokjes en versamark daar ben ik overheen gegaan met Chalk. Je kent ze nog wel uit vervlogen tijden. Maar ik hou van glitter en glimmers en de chalk glimt verre van. Dan komt Maya Mist (link) om de hoek kijken.
ze hebben een hele mooie Pearl, deze is transparant maar glimt echt heel mooi. Even over de tag heen gespoten, even laten drogen
als hij droog is kan ik er een tekst of rub on op doen dat weet ik nog niet.
de kleine stipjes zijn de glimmers.
het grote voordeel bij de Maya misten vind ik dat ze chipboard zeer goed dekken.
je kan er direct op spuiten zonder het eerst op kleur te verven.
Maya mist heeft een serie met glimmers de metalic kleuren maar ook een serie zonder
glimmer, wil je deze toch laten glimmen kan dat door de pearl eroverheen te spuiten.
Wat ook een heel mooi effect geeft is de zilver kleurige mist heel subliem over je1e kleur
heen sprayen. Kortom mogelijkheden te over.
Ik kom er later nog heel uitgebreid op terug.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ik ga morgen naar de beurs in hardenberg.
zal daar eens kijken naar mayamist of glimmermist,want ook dat stond alwel op mijn lijstje. leuk dat je er wat over verteld hier op je blog!

groetjes inge