donderdag 4 februari 2010

Blond :):)

Ben vanavond eens opzoek gegaan naar een mooie copic combinatie voor blond haar.
Ik heb heel veel combinaties geprobeerd, maar de meeste vind ik te geel.
Blond is geen Geel toch?? (nouja tenzij het bij de kapper mis is gegaan) :)

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op E33, E21, YR31 en afgewerkt met natuurlijk mijn favoriet
spica clear.

Ik heb gekozen om van donker naar licht te werken zo heb je minder inkt nodig en is het overvloeien van de kleuren mooier.

Eerst E33 hiermee heb ik de accenten aangezet die ik het donkerst wil hebben. Daar overheen heb ik E21 gezet. Als laatste ben ik met YR31 over het gehele haar heen gegaan. De kleuren lopen zo mooi in elkaar over.
Omdat ik gek ben op glitter.......... ben ik met spica clear over het haar gegaan.

De stempel is van CC desing.

Als jullie andere sugesties hebben voor blond haar hoor ik het graag.









Liefs

1 opmerking:

Inge zei

dank je wel weer voor de duidelijke uitleg!
ik was afgelopen zaterdag even bij creabest in ommen om nog wat copics aan te schaffen.
was er helemaal niets in de winkel!!!
alles was (aan copic ciao's ,en spica pennen) was mee naar de beurs... balen dus! maar goed wat niet is kan nog komen he,en ik heb al wel wat basis kleuren dus kleuren kan ik!!!
met de blenderpen gaat het wel gauw uitvloeien he?
of doe ik dan iets heel verkeerd?

groetjes inge