zaterdag 16 januari 2010

Mijn meest favoriete scrap onderwerp


Moederdag 2009
mijn 1e moederdag


De nieuwe tijdschriften lezen zonder "kleerscheuren" is er niet meer bij.
zoals ze zeggen "jong geleerd..."

Toen mijn dochterje heel eigenwijs in de Cards only zat te lezen,
moest dat toch even vast gelegd worden.
De tv gids hoeft gelukkig maar 1 week mee te gaan daar is niet veel van over gebleven.
Deze heb ik dan origineel gebruikt om de lay-out te maken.
Heb de pagina betreken met Gesso, stukken papier van Imaginisce vast gestikt, met verschillende steken.
foto's gemat en afgewerkt met embellishments.

Het tijdschrift verschuren dat gaat me net even te ver, heb hem gescand en vervolgens geprint.
Ook weer bestreken met gesso, stukjes papier vastgenaaid met diverse stik steken.
En vervolgens het geheel afgewerkt met embellishments.

1 opmerking:

Inge zei

OHHHHHHHH die zijn echt SUPER zeg!
wat leuk gedaan lydia.
bestrijken met gesso zeg je? hoe bedoel je dat dan precies? bestrijk je dan de foto/tijdschrift helemaal met gesso? is dat dan een soort van vernislaag? in ieders geval is de layout('s) heel mooi geworden,en hebben een spannend geheel overzich.