woensdag 20 januari 2010

Beloofd

Jullie hebben nog een aantal lay-outs tegoed. Gescrapt zonder foto's.


De foto's komen later op de lay-out.
Het hertje heb ik getempeld op DCP papier
en ingekleurd met copic's
De tekst zijn chipboard letter, deze heb ik eerst
zwart geverfd en daarna bestrooid met puffy velvet.
Dit geeft een fluweel effect.


Op deze lay-out heb ik niet zo heel veel embellishments gebruikt.
eigenlijk alleen de swirl. Het tekstblokje gemaakt met de spelbinders
is gestempeld.
De tekst volgt met de foto's.


1 opmerking:

Inge zei

ja zo kan het natuurlijk ook heel goed.
eerst een layout kant en klaar maken,en later pas de foto's eraan toevoegen.

ziet er weer heel mooi uit lydia.
het werken met de copic markers begint bij mij wel steeds meer te kriebelen...ziet er zo mooi uit! maar lijkt me best nog wel moeilijk om te doen.
die chipboard letters had je bewerkt met puffy velvet? mooi effect heeft dat zeg!
ohhh ik kan nog zoveel van je leren...LEUK LEUK!!!

groetjes inge